vrijdag 11 januari 2008

aangesloten

Wat heerlijk om dit weer gehad te hebben!
Vanmorgen lekker rustig aan gedaan en vanmiddag zijn we richting het ziekenhuis gegaan.
De thuiszorg was gekomen om nog een keer de pomp uit te leggen want dat wist ik niet helemaal meer na een jaar.. toen kwam de arts.
Ik ga daar liggen hij echt vet rustig, hij vraagt heb je nog voorkeur? ik zo ja links graag en in me onderarm. Hij ontsmet het en pakt de naald en hij zat erin, ik echt heel verbaasd dat hij dat zo snel deed en dat hij mij raak prikte in 1x! dat is nog maar 2x voorgekomen van al die keren.
En ik moest echt even een kreet lossen en ik wou eigenlijk prijs de Heer zeggen maar ik dacht dat is misschien niet zo slim want dat snappen ze niet dus ik zei zo Haleluja keken ze me raar aan joh lagen we met ze alle helemaal in een deuk. Toen hebben ze me aangesloten en ik mocht weer gaan! Me arm moet wel weer even wennen want ik voel hem nog wel een beetje.. maar ik weet dat dat morgen weer weg is. En ik hoop echt dat deze het lang vol gaat houden!
Ik denk zelf dat ik er 3 weken aan zit maar hij wou dat ik na 2 weken weer langskwam voor een longfunctie test, daar testen ze je long inhoud mee, en hij wou nog bij me luisteren en hij zei als dat allemaal weer op het oude is mag je dan al stoppen en is dat nog niet het geval dan moet je nog een week doorgaan. Ik verwacht zelf dat hij dan nog niet hetzelfde is (uit ervaring) maar we zullen het zien. Ik dank de Heer echt dat het allemaal zo super is gelopen en ik ga vol goede moed er tegen aan!
liefs Maria

Geen opmerkingen: