dinsdag 8 januari 2008

opname?

Maandag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor controle, ik heb namelijk Cystic fibrosis dat staat beter bekend als Taaislijmziekte.. daarnaast ben ik ook nog chronisch vermoeid.
Het is voornamelijk een longziekte.
Ik wist eigenlijk al dat het niet zo goed met me ging maar ik wou het niet zien, ik sloot me er voor af. Maar toen moest ik longfunctie blazen en was hij sterk gedaald.. 3 maanden geleden was hij nog 68% en nu nog maar 54%! en ja daar ging het belletje al rinkelen bij mij.. -opname- verdorie dacht ik.. me arts zei we proberen het eerst nog met een ciproxin kuurtje maar gister avond was ik erg benauwd me ademhaling was echt niet lekker, dus ik besloot dat het maar het beste is als ik me vandaag of morgen op laat nemen! ik wil verdere achteruitgang natuurlijk voorkomen..
maarja dat betekend wel 3 weken aan het infuus! gelukkig kan ik dat thuis doen dus dat scheelt.
Het gaat helemaal goed komen, ik vertrouw op God, Hij is mijn kracht.
liefs Maria

1 opmerking:

Lotty zei

Lieve Maria,

Wow hier schrik ik van, wist wel dat je problemen had met je gezondheid, maar dat het zo erg was wist ik niet. Fijn dat je God in je leven hebt, want die zal je zeker de kracht geven om hier door heen te komen. Dat weet ik zeker.

Liefs Lotty